x تبلیغات
happygcjsn

آیا تزریق ژل لب برای گودی زیر چشم لازمه؟

آیا تزریق ژل برای گودی زیر چشم لازم است؟ آیا واقعا گودی زیر چشم را از بین می برد؟

 تزریق ژل زیر چشم یکی از راه‌های زیباتر شدن برای کسانی است که از گودی و کبودی زیر چشم رنج می‌برند. بسیاری از افراد حتی جوان به دلایل ژنتیکی یا ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گودی و تیرگی چشم می‌شوند. با تزریق ژل می‌توان به راحتی و در کمترین زمان این مشکل را رفع کرد. در این مقاله از کلینیک صدف قصد داریم هرآنچه باید درباره تزریق زیر چشم بدانید را بررسی کنیم . اگر قصد استفاده از این روش را دارید قطعا اطلاعات کامل می‌تواند کمک کند بهترین نتیجه را نیز بگیرید. با ما همراه باشید.

 
مزایای تزریق ژل چشم چیست؟
تزریق ژل چشم، سیاهی و گودی زیر چشم را که بر اثر افزایش سن، بیماری‌های خاص یا حتی به طور ژنتیکی وجود دارند رفع می‌کند. به علاوه با تزریق ژل در افرادی که سن بالایی دارند میزانی از چروک‌های دور چشم کاهش پیدا کرده و تا حدی در جوانسازی پوست دور چشم تاثیر گذار خواهد بود.
 
پس تزریق ژل زیر چشم برای زیبایی و رفع عیوب ژنتیکی و … و جوانسازی تاثیرگذار است. اصولا از فیلرهای کلاژن دار برای این ناحیه استفاده می‌شود که باعث آبرسانی و کلاژن سازی پوست حساس دورچشم نیز خواهد شد. نتیجه نیز حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته که با توجه به هزینه مناسب آن ارزش بالایی دارد.
تمامی افرادی که دچار کبودی و گودی زیر چشم هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند. حتی افراد جوان نیز می‌توانند از تزریق ژل زیر چشم استفاده کنند. اما پزشک قبل از هرچیز مجموعه‌ای از آزمایشات را انجام داده تا متوجه دلیل کبودی و تیرگی زیر چشم شود. برخی از تیرگی‌ها به دلیل بیماری اتفاق می‌افتد و با درمان بیماری تیرگی نیز درمان خواهد و نیازی به تزریق ژل نخواهد بود. اما تیرگی و گودی که بر اثر افزایش سن یا وراثت باشد به کمک ژل درمان خواهد شد.
ابتدا پزشک در یک جلسه دور چشم را بررسی کرده و با شما مشورت می‌کند انتظارات شما را شنیده و نظرات خود را درباره نتایج بیان می‌کند. سپس توصیه‌های قبل از تزریق که باید رعایت کنید ( مصرف داروها، غذاها و …) به شما داده خواهد. در این جلسه تمام بیماری‌هایی که دارید، داروهایی که مصرف می‌کنید و حساسیت‌های خود به مواد مختلف را بیان کنید.

 

 

ترجمه کاتالوگ

ترجمه کاتالوگ چیست؟

ترجمه کاتالوگ یکی از حساسترین و خاص ترین زمینه های ترجمه است. دلیل این حساسیت کاربرد خاصی است که شرکت ها از ،کاتالوگ یا بروشور در نظر دارند. کاتالوگ یا بروشور مجموعه کوچکی از اطلاعات خلاصه شده و تصاویر در یک طراحی زیبا و جذاب است. در چنین مجموعه کوچکی، جایی برای اشتباه در ترجمه یا تایپ یا ترجمه بی کیفیت نیست.

ترجمه  کاتالوگ بایستی با بالاترین کیفیت و در عین حال بصورتی خلاصه و موجز انجام گیرد. علت این است که چاپ بروشور یا کاتالوگ دارای محدودیتهای خاصی است و جایی برای لفاظی و اطناب کلام نیست. در عین حال یک ترجمه با کیفیت کاتالوگ بایستی کاملا مفهومی و با توجه به خواننده هدف صورت بگیرد. 

کاتالوگ فهرستی از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک موسسه یا شرکت به همراه توضیحات و قیمت آنها بصورت یک سند چاپی یا الکترونیک و غیره است. در کاتالوگ، اطلاعات بسیار ساده ای راجع به یک محصول یا خدمت گنجانده می شود که در یک یا چند سطر گردآوری می شود.

هدف ازانجام ترجمه کاتالوگ، فروش محصول به مشتری است. از آنجا که کاتالوگ حاوی اطلاعاتی است که خریدار محصول را برای خرید راهنمایی و ترغیب می کند، می بایست این اطلاعات بشکلی دقیق و توسط مترجم متخصص و آشنا به آن محصول یا خدمت ترجمه گردد.

ارائه کاتالوگ، امری است که اکثر موسسات و شرکت های موفق بین المللی مبادرت به انجام آن می کنند تا محصول یا خدمت خود را در سطح بین المللی معرفی کرده و در نهایت، به فروش برسانند. لذا در صورتی که در زمینه صادرات و واردات، مشغول فعالیت هستید و هنوز مبادرت به ترجمه کاتالوگ محصول یا خدمت خود نکرده اید، در اسرع وقت این کار را انجام دهید.

 

 

 

 

 

ویرایش مقاله چگونه انجام میشه؟

 مقالاتی که بناست در بسترهای مختلف چاپ و نشر قرار بگیرند به ویراستاری نیازمندند. فرقی نمی‌کند که محتوا قرار است در ژورنالی علمی به چاپ برسد یا در نشریه‌ای علمی، فرهنگی، هنری و…؛ در هر حال، نیاز به ویرایش همان گام مهمی است که هرگز از فرایند تولید محتوا پاک نمی‌شود. ویراستاری باعث روان‌ترشدن متون و مقالات می‌شود، به انتقال بهتر پیام‌های متن کمک می‌کند و نشان می‌دهد که کاری ارزشمند با صرف وقت و تخصص برای ارائه صورت گرفته است. نوشته‌ای که حاوی اشتباهات و غلط‌های نگارشی است، پیش از هر چیز، اعتبار خود را در نگاه مخاطب مخدوش می‌کند. پس ویراستاری امری کاملا لازم است.

استفاده از ابزارهای ویراستاری چگونه است؟

نرم‌افزارهایی مانند ویراستیار وجود دارند ویرایش مقاله و یا که ویراستاری مقالات فارسی و انگلیسی را ساده و سریع می‌کنند. اما باید پذیرفت که اعتمادکردن به آنها به‌طور ۱۰۰ درصد نمی‌تواند ایده خوبی باشد. پس بهتر است که اگر در ویراستاری سر رشته‌ای ندارید و می‌خواهید مقاله‌ای مهم و حساس را برای انتشار در مجله‌ای علمی یا هر نشریه دیگری آماده کنید باید به ویراستاری خبره مراجعه نمایید. شاید ویراستاران باتجربه و ماهر هم از ابزارهای ویراستاری استفاده کنند و نرم‌افزارهای مختلفی را در این زمینه به کار بگیرند اما قطعا و حتما نظرات و ایده‌های خود آنها در مسیر ویرایش مهم است و آنها هستند که تصمیم می‌گیرند باید از چه روش و ترفندی برای بهترکردن متون و مقالات بهره ببرند. در یک کلام باید گفت که هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین هوشمندی و خرد انسانی شود. پس ویراستاری با نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف آنلاین و آفلاین هرگز نمی‌توانند به دقتی برسند که انسان‌ها می‌توانند در انجام پروژه‌های ویرایش داشته باشند.

 

پارافریز مقاله چگونه باید انجام شود؟

پارافریز مقاله کنم یا نقل‌قول؟

به‌طورکلی، تنها زمانی از نقل‌قول مستقیم استفاده کنید که دلیل خوبی برای آن دارید. بیشتر مطالب مقاله‌ باید از قول خودتان باشد. همچنین، هنگام نوشتن مقالاتی در زمینه علوم انسانی معمولاً استفاده گسترده از منابع دیگر امری مرسوم است. هنگام نوشتن مقالات علوم طبیعی یا اجتماعی نیز خلاصه‌سازی از منابع دیگر بسیار رایج است اما همیشه استثنائاتی نیز وجود دارد.

مثلاً، در مقالهٔ تحلیل ادبی، مایلید به‌جای خلاصه‌سازی از نقل‌قول استفاده کنید زیرا بخشی از کار شما در این نوع مقاله به تحلیل واژگان و عبارات خاص نویسنده اختصاص دارد.

 

در مقالات پژوهشی، باید از منابع نقل‌قول کنید تا

 

نشان دهید که منبعی قابل استناد از نکته نظر شما حمایت می‌کند

استدلال یا جایگاهی برای نقد و نظر ارائه دهید

زبانی را که از لحاظ تاریخی یا نقل مکان مهم است در مقاله خود بگنجانید

بخشی از متن را که به‌خوبی بیان شده ارائه دهید، متنی که در صورت پارافریز یا خلاصه‌کردن دچار تغییر معنایی می‌شود یا معنای خود را از دست می‌دهد

در مواقع زیر باید از پارافریز یا خلاصه‌نویسی استفاده کنید:

 

زمانی که ایدهٔ بیان شده برایتان مهم است نه زبان خاص بیان آن ایده

زمانی که نکتهٔ کلیدی منبع را می‌توانید با استفاده از کلماتی کمتر بیان کنید

 

 

 

منظور از تزریق ژل لب چیست؟

 مزایای تزریق ژل لب

حجیم کردن لب ها از طریق تزریق ژل لب نسبت به سایر روش ها کبودی کمتری به همراه دارد و خوشبختانه تا به حال هیچ عوارضی ناشی از آن گزارش نشده است.
کبودی جزئی بعد از تزریق این روش نیز طی مدت 1 الی7 روز کاملا از بین خواهد رفت و جای هیچگونه نگرانی نمیباشد.
تزریق از روش ژل تا 6 ماه کاملا تضمینی و خوشفرم میباشد و بعد از آن توصیه میشود ترمیم شود تا دوباره با مواد ژل ،لب تازگی و طراوت خود را احیا بخشد و فرد دوباره به نتیجه دلخواه در لب خود برسد.تزریق از طریق ژل کنترل خوبی برای متخصص تزریق دارد که به خوبی و به اندازه میتواند مواد را مصرف و مهار کند،و همچنین مراجع کننده با تزریق ژل لب حالت طبیعی را در لب خود حس میکند و هیچگونه احساس سنگینی بر لب های خود ندارد و حجم اضافی را بر خود حمل نمیکند و موجب آزار وی نمی باشد.
نکته بسیار مهم این روش آن است که چون ژل  دقیقا مانند موادی است که در  داخل پوست طبیعی لب وجود دارد هیچ وقت باعث حساسیت و آلرژی فرد به این مواد نمیشود و هیچ گونه عوارضی برای لب و بدن ندارد و فقط حالتی ترمیمی و احیاء دارد و لب ها حالت طبیعی و عادی خود را حفظ میکنند و فقط تغییر در حجم و فرم لب صورت میگیرد.
تزریق از طریق ژل نیازی به استراحت بعد از آن ندارد و مراجع بعد ار تزریق میتواند به کار های روزانه و شخصی خود برسد  و نتیجه ی تزریق هم در همان ساعات اولیه بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد که لب ها خوش فرم تر و حجیم تر نسبت به قبل شده اند اما نتیجه ی اصلی بعد از یک الی دو هفته نمایان خواهد شد .
تزریق از طریق ژل بر عکس سایر روش ها حالت غیر عادی به لب ها نمی دهد و لب ها  را به صورت مصنوعی حجیم نمیکند که لب به شکل اردک منغاری یا سوسیسی در بیاید بلکه در این روش همان حالت اصلی لب حفظ میشود و فقط لب خوش فرم تر و برجسته تر از حالت قبلی خود میشود و بسیار طبیعی و زیبا بر چهره ها نمایان میشود
ترمیم ژل لب
همانطور که گفته شد؛ معمولا دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است شما مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت این مدت زمان، تورم و التهاب لب رفع می‌شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی می‌گردد. گاهی ممکن است در جلسه تزریق، به دلیل تورم و التهاب نتوان میزان مناسب ژل و قرینه بودن لب را ارزیابی کرد. به همین دلیل با گذشت این مدت زمانی، چنین مشکلاتی بارز می‌گردند و حتی ممکن است نیاز به تزریق مقدار اندکی از ژل برای رفع عیوب جزئی لب وجود داشته باشد. لازم به ذکر است؛ نیاز به جلسه ترمیم ژل لب دلیل بر عدم مهارت پزشک نیست.

 

 

بوتاکس پیشانی چیست؟

بوتاکس پیشانی یکی از روش های بسیار مشهور برای درمان چین و چروک صورت و اخم می باشد. البته این روش درمانی معایبی نیز دارد که شاید برای همگان شناخته شده نباشد. شما در این مقاله می توانید با اصلی ترین مزایا و معایب تزریق بوتاکس آشنا شوید. بوتاکس یکی از روش های شناخته شده برای درمان چین و چروک در محل های مختلف صورت از جمله پیشانی، گونه ها، دور چشم و دیگر نواحی می باشد. بوتاکس از طریق تزریق بوتاکس وارد بدن می شود و در محل مورد نظر باعث فلج کردن عضلات انقباضی می شود. بوتاکس در واقع سم آماده شده باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم می باشد. پس از تزریق بوتاکس در محل پیشانی این ماده جذب عضلات مورد نظر می شود و به مرور زمان از آزاد شدن ماده ای که باعث انقباض عضلات می شود، جلوگیری می کند. به این صورت دیگر چین و چروک ها شما را آزار نمی دهند و تا مدت زمان خاصی می توانید از داشتن صورتی صاف و زیبا لذت ببرید. کارایی این دارو برای افرادی که دارای چین و چروک سطحی تری هستند، بیشتر است و اثربخشی بسیار زیادی دارد. اما در استفاده از این دارو باید دقت لازم انجام شود و برای تزریق بوتاکس باید به پزشک  متخصص در کلینیک زیبایی  بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تهران مراجعه کنید و از تزریق بوتاکس با قیمت مناسب برخوردار شوید.
معایب و عوارض بوتاکس پیشانی
البته علاوه بر مزایایی که بوتاکس دارد، می تواند معایبی نیز داشته باشد. از جمله شایع ترین معایب بوتاکس پیشانی می توان به ایجاد عفونت و تورم مناطق مختلف صورت اشاره کرد. همچنین این مشکل نیز در برخی افراد بسیار دیده شده است که تزریق بوتاکس پیشانی باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در فرد شده است. البته بوتاکس پیشانی به تنهایی نمی تواند عوارض چندانی داشته باشد، چیزی که این عوارض را به وجود می آورد، دوز مصرف این دارو می باشد. عوارض معمولی و موقتی این دارو نیز قرمزی، التهاب، خارش، سردرد و تهوع می باشد که زودگذر هستند و پس از مدت زمان خاصی از بین می رود. اگر به تمام نکات لازم توجه داشته باشید و تزریق بوتاکس را در مراکز معتبر زیر نظر پزشک انجام دهید، معمولا عارضه خاصی گریبانگیر شما نمی شود.
 
چه کسانی نباید بوتاکس تزریق بوتاکس کنند؟
 
سوالی که بسیار شایع است و بسیاری از افراد آن را می پرسند، این است که چه کسانی نباید بوتاکس کنند؟ معمولا چند گروه خاص هستند که به هیچ وجه نباید بوتاکس کنند؛ چرا که انجام این کار عوارض بسیار زیادی برای سلامتی آنها خواهد داشت. از جمله این افراد می توان به افرادی که سنی کمتر از 18 سال یا بیشتر از 75 سال دارند، اشاره کرد. همچنین زنان باردار نیز بهتر است از انجام این کار خودداری کنند. افرادی که دچار بیماری های مربوط به انعقاد خون هستند و از داروهای انعقادی استفاده می کنند، هرگز نباید این کار را انجام دهند. افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند و یا از بیماری های عفونی رنج می برند نیز بوتاکس برایشان ممنوع است. همچنین افرادی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند نیز نباید بوتاکس پیشانی را انجام دهند.

 

 

 

 

 

خدمات زیبایی برای بانوان

 

چرا استفاده از خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو ضروری است؟

برای اینکه بهترین خدمات را در زمینه پوست و مو دریافت کنید بهترین راه این است که به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید. امروزه انواع مؤسسات بدون اعتبار، مجوز و حتی رعایت اصول بهداشتی خدمات زیبایی پوست و مو را ارائه می دهند.

گاه ممکن است شاهد باشید که برخی آرایشگاه ها خدماتی کاملا تخصصی و مشابه کلینیک های زیبایی را ارائه می دهند که ممکن است آسیب های جدی به سلامت افراد وارد سازد. گاهی اوقات مراجعه به مراکزی که تخصص، مهارت و همچنین تجهیزات لازم را ندارند می تواند مشکلات غیر قابل جبرانی را برای پوست شما بوجود آورد.

کلینیک‌ زیبایی دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت است همچنین ارائه خدمات زیبایی زیر نظر دو پزشک متخصص زیبایی پوست و مو محیطی امن و بهترین وضعیت را برای دریافت خدمات زیبایی با استفاده از روش هایی نظیر هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی و… را فراهم می سازد.

رایج ترین خدمات در کلینیک زیبایی پوست و مو

خدمات مختلفی در کلینیک زیبایی پوست و مو صورت می گیرد که همگی در راستای سلامت، جوانی و زیبایی چهره، پوست، مو و اندام بدن خواهد بود. در ادامه به متداولترین خدمات قابل ارائه در کلینیک زیبایی می پردازیم:

لیزر پوست بدن و صورت

لیزرها ابزاری عالی هستند كه می توانند به بهبود، مشكلات پوست از جمله جوشگاه آكنه، خطوط ریز، چین و چروك، لكه های آفتاب و حتی تاتو و شلی پوست  كمك كنند و همچنین برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت لیزر با توجه به درصد خطای کمتر در بین عموم یک روش آسان وقابل دسترس است. کلینک های زیبایی اغلب مجهز به بهترین دستگاه های لیزر هستند که خدمات تخصصی را در زمینه لیزر موهای زائد و روش های زیبایی پوستی نظیر کربن تراپی را ارائه می دهند.

جوان سازی و زیبایی پوست

جوانسازی پوست  و زیبایی پوست یک روش درمانی است که به بازگرداندن درخشش جوانی پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند. جوان سازی پوست با روش های مختلف جراحی و بدون جراحی صورت می گیرد که اغلب کلینیک های زیبایی پوست و مو از روش های غیرجراحی استفاده می کنند.

دو روش اصلی برای درمان جوان سازی پوست وجود دارد که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اولین مورد شامل از بین بردن سلول های پوستی مرده یا خسته، مانند لایه برداری پوست، میکرودرم ابریژن و میکروندلینگ است. این روش های درمانی لایه بالایی سلول های پوست را مختل می کند و پوست را به احیا و تقویت و سلامت ترغیب می کند.

نوع دوم درمان جوان سازی پوست، مانند تزریقات ضد پیری حداقل تهاجمی است و به شما اجازه می دهد پوست با کاهش ظاهر و چین و چروک یا کاهش حجم صورت، پر و پرتر به نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

 

30 نکته برای انجام آموزش خوانندگی

 

مقدمه

دوستِ خوبم در صورتی که آموزش های این مجموعه را به اندازه ی کافی تمرین داشته باشید، قطعا می توانید صحیح و اصولی بخوانید و بهترین حالت از صدای خودتان را پیدا کنید و به آرزوهایتان در زمینه ی خوانندگی برسید. خیالتان راحت باشد که هیچگونه خطایی در تمرینات وجود ندارد. به مرور زمان پس از مدت کوتاهی تمرین، شاهدِ پیشرفت در صدای خودتان خواهید بود و امیدواریم که تا انتها ادامه دهید 

  1. موثرترین عامل پیشرفت شما در آموزش خوانندگی
  2. وقتی صدا می گیرد، بهترین کار چیست؟
  3. ساعاتی قبل از تمرین و یا اجرا (مشروبات الکلی، آب سرد، سیگار و قلیان …)
  4. بهترین راه در کل دنیا که موجب افزایش میزان نفس می شود
  5. تمرین تنفسی در حالت خوابیدن به پشت
  6. تمرین تنفسی نفس نفس یا لَه لَه زدن
  7. ضرورت تنفس شکمی (دیافراگمی) برای خوانندگی
  8. در رابطه با مکش هوا
  9. تمرین تنفسی با نام بازدم کُند یا تخلیه لِگاتو
  10. دو راه ساده و ضروری برای افزایش نفس
  11. تمرین تنفسی با نام بازدم انفجاری یا تخلیه استاکاتو
  12. یکی از تاثیرگذارترین تمرینات تنفسی
  13. در رابطه با فن بیان
  14. مصرف یک لیوان دمنوش آویشن قبل از تمرین
  15. تمرین با حرف «آ»
  16. تمرین «میم» مونوتون
  17. تمرین با کلمه ی «آم»
  18. تمرین با کلمه ی «هام»
  19. تمرین با کلمه ی «پنج»
  20. تمرین با کلمه ی «نور»
  21. تمرین با کلمه ی «عشق»
  22. تمرین با کلمه ی «اوج»
  23. تمرین با کلمه ی «این»
  24. تمرین با واژه های یک بخشی «دو – ر – می – فا – سل»
  25. تمرین با واژه های یک بخشی «یک – دو – سه – چهار – پنج»
  26. تمرین «دو – ر – می» با تغییر ریتم
  27. تمرین «دو – ر – می – فا – سل» با اضافه شدنِ کشش سیاه
  28. تمرین با اعداد «۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ – ۴ – ۳ – ۲ – ۱» همراه با کنترل نفس
  29. خواندنِ آهنگِ «خوشحالو شادو خندانم …» با توجه به آنچه که آموختیم
  30. پایان جلسه اول و قدردانی از شما 

 

 

 

قیمت سیم جوش و قیمت الکترود جوشکاری

 سیم جوش واژه ایی بسیار آشنا برای آن دسته افرادی می باشد که در صنعت جوشکاری فعالیت می کنند. در صنعت جوشکاری سعی می شود تا دو قطعه به همدیگر متصل شوند. در این فرآیند چون از گرما و حرارت استفاده  شده و فرآیند ذوب رخ میدهد برای اتصال دو قطعه علاوه بر ذوب ماده اصلی، از یک ماده ی کمکی دیگر نیز بهره می برند. این ماده ی کمکی که در جوشکاری های ذوبی از آن استفاده می شود تحت عنوان انواع سیم جوش یا  الکترود مطرح می شوند. البته باید گفت الکترود یکی از فلز های کمکی در صنعت جوشکاری است.

کاربرد انواع سیم جوش ها:

از انواع سیم جوش ها برای پر کردن فضا های خالی  که در جوشکاری  بوجود می آید استفاده می شود. این سیم ها انواع مختلفی دارند که می توانند با فلز های آهنی و غیرآهنی هماهنگ و سازگار شوند. استفاده از این سیم ها برای اتصالات نازک بسیار کاربردی است. چرا که این سیم ها توانایی نفوذ در عمق جوشکاری را دارند.

استفاده از سیم جوش ها در جوشکاری می توانند عیوب این کار را ازبین ببرد و کاستی های آن را جبران کند. این احتمال دارد تا در حین جوشکاری منافذی از کار باز بمانند . با استفاده از این سیم ها می توان این منافذ را بست و عیب کار را برطرف کرد، این امر به این دلیل است که الکترود ها  داری مواد دی اکسید کننده می باشند. همچنین  استفاده از این سیم ها  باعث می شود تا کار در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

قیمت سیم جوش

قیمت الکترود جوشکاری

 

 

 

لیزر موهای زائد مردان و زنان

 

آیا لیزر برای از بین بردن همیشگی مو در مردان موثر است؟

 یکی از دلایل اصلی لیزر موهای زائد مردان ، این است که لیزر در رفع موهای زائد در سراسر بدن یکسان عمل می کند. درمان با لیزر، از موهای زائد در لاله گوش تا کل پشت بدن موثر است.
 
اصلاح با ریش تراش یا اصلاح با موم ممکن است قابل تحمل باشد ولی کاملا غیر ضروری است و اثرات آن کوتاه مدت بوده و بیهوده به نظر می رسد.
در خصوص تاثیر لیزر موهای زائد در خصوص آقایان باید این حقیقت را صادقانه بدانید، که لیزر در بدن آقایان به اندازه خانم ها موثر نیست، این به این معناست که یقینا آقایان نیاز به تعداد جلسات بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارند و همچنین به احتمال بسیار زیاد نیاز به جلسات یادآور سالیانه بین ۱ تا ۴ جلسه هستند. در ۹۰ درصد خانم ها معمولا لیزر پس از ۴ الی ۶ جلسه جوابدهی دارد، ۱۰ درصد خانم ها نیز به جلسات بیشتر نیاز دارند. ابتدایی ترین حق شما به عنوان مراجعه کننده لیزر این است که تمام حقایق و احتمالات را صادقانه بدانید و با علم به آن لیزر را شروع کنید.
لیزرهای مورد استفاده برای حذف موها با دقت زیادی متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را حذف می کند. رنگ موجود در موهای تیره ناشی از رنگدانه ای به نام ملانین است. خوشبختانه می توان از ملانین برای انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم به پایه فولیکول استفاده کرد، به این معنی که لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای کار کند که این منجر به گرم کردن پوست می شود. بنابراین باید در طول درمان از یک سیستم جریان هوای سرد نیز استفاده شود. دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

 آیا همه می توانند آن را انجام دهند؟

همانند همه ی درمان های حذف موهای زائد با لیزر، موهای بلوند، خاکستری و قرمز حذف نمی شوند.

آیا لیزر موی زائد آقایان درد دارد؟

بسیاری از بیماران، حذف موهای زائد با لیزر را به حس شبیه برخورد یک نوار لاستیکی به پوست تشبیه می کنند. اما مطالعات نشان می دهد این درد خفیف است و کمتر از ۱ درصد از بیماران نیاز به کرم بی حس کننده دارند.
 
انجام لیزر در مراکزی که پزشک متخصص حضور نداشته باشد، می تواند عوارض جدی را برای فرد ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد