x تبلیغات
happygcjsn

پارافریز مقاله

 پارافریز یک ابزار مهم برای نویسندگان غیرعلمی، خبرنگاران و مقاله نویسان است که استفاده از آن در گزارش‌ها و اخبار بسیار پرکاربرد است.

اگر بازنویسی به درستی انجام بگیرد، نویسنده از سرقت ادبی محفوظ می‌­ماند و این اجازه به او داده می‌شود که به شکلی خلاقانه کار اصلی را بازگو کرده و در مقاله یا نوشته خودش از آن بهره ببرد. در مقالات علمی که برای ژورنال‌های آکادمیک نوشته می‌شود هم از پارافریز کمک زیادی گرفته می‌شود. بازنویسی و پارافریز در این مواقع بسیار بهتر از آوردن نقل‌قول‌های مستقیم است. چرا؟ چون در این صورت، نویسنده نشان می‌دهد که مفهوم و پیام منبعی را که در متن خود آورده، به‌طور کامل درک کرده و متوجه ریزه‌کاری‌های آن شده است.

اهمیت بازنویسی بسیار بالاست. چون اگر با ریزه‌کاری‌ها آن آشنا نباشید، مدام تحت فشارهای بیرونی قرار می‌گیرید که شما را به سرقت ادبی متهم می‌کنند. همان‌طور که در بخش پیشین هم گفته شد، بعد از اینکه متنی را نگارش کردید، می‌توانید از خدمات شناسایی و رفع سرقت ادبی موسسات خوش‌سابقه‌ای مانند رایت می بهره‌مند شوید.

در این موسسه که تمام خدماتش را در بستر آنلاین و از طریق سایت پیگیری می‌کند، از نرم‌افزارهایی مانند آی‌تنتیکیت برای شناسایی موارد مشکوک در هر متن استفاده می‌شود. بعد از شناسایی دقیق موارد مشکوک و بخش‌هایی که احتمالا مشمول سرقت ادبی هستند، کارشناسان رایت می‌ می‌توانند به بازنویسی متن مشغول شوند تا سرقت ادبی از آن دور شود.

برای نگارش دوباره و بازنویسی هر متن نیاز به تبحر و تخصص وجود دارد. این تخصص و تجربه زمانی رنگ‌وبویی جدی‌تر هم به خود می‌گیرد که قرار است، مقاله‌ای علمی برای ارسال به نشریات مهم انگلیسی‌زبان ارسال شود. پس اگر در انجام چنین فرایندی احساس ضعف می‌کنید، حتما با موسسه رایت می در ارتباط باشید تا مسیر مقاله‌نویسی را برایتان ساده و سریع کند.

 

برای خواننده شدن چکار کنم؟

 برای خواننده شدن اول شما باید برای تست صد ادر یک آکادمی معتبر و تحت نظر وزارت ارشاد اقدام کنید و پس از کسب نمره خوب در تست اقدام به ثبت نام در کلاسهای آموزش خوانندگی کنید.

الان برای شما چند نوع کتاب مربوط به خواننده شدن معرفی می کنم لطفا با ما همراه باشید.

تکنیک آواز (روش تمرین و آموزش خوانندگی)

کتاب تکنیک آواز به نویسندگی لارا براونینگ هندرسن و به ترجمه سعید مجیدی می باشد. هدف از انتشار این کتاب دستیابی به روش صداسازی و گام به گام می باشد.

در این کتاب حالت های صحیح و ناصحیح بدن، فک، صورت، زبان و.. با تصویر و بیش از 50 تمرین نت نویسی با شرح و توضیح آموزش داده شده است. یکی از نکات قابل توجه این کتاب، کاربرد دوگانه ی آن در پرورش صدای گفتاری و صدای آوازی است و به اظهار نویسنده این کتاب برای بازیگران و اهالی صدا موثر و مفید است.

آموزش تکنیک های خوانندگی و بیان

کتاب آموزش تکنیک های خوانندگی و بیان یکی دیگر از کتاب های لارا براونینگ هندرسن می باشد، که به ترجمه شهرام خوش صفت منتشر شده است.

کتاب آموزش تکنیک های خوانندگی و بیان یکی از موفق ترین کتابهای دانشگاهی در زمینه ی آواز می باشد، چرا که این کتاب بیشتر از چهل سال است که با نگاهی بسیار علمی و دقیق در دانشگاه ها و موسسات موسیقی دنیا تدریس شده است.

این کتاب منبع خوبی برای رهبران گروه کر، معلمان پیانو، سخنوران، گویندگان رادیو و تلویزیون و تمام علاقه مندان به موسیقی می باشد. در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید صدایتان را با تطبیق پذیری، آزادی، سادگی و کنترل، بدون احساس نامطلوب در گلو به کارگیرید.

 

 

 

خرید سیم جوش و خرید الکترود جوشکاری

 

انواع الکترود جوشکاری از نظر کاربرد

  • الکترود با مفتول فولاد کم کربن: این نوع از الکترود ها با عنوان الکترود با فولاد زنگ نزن نیز شناخته می شود. از این دسته از الکترود ها در جوشکاری به منظور اتصال قطعات استنلس استیل استفاده می شود. بیشترین کاربرد این دسته از الکترود ها مربوط به محیط هایی است که دچار خوردگی شده و دمای بالایی دارند.

انواع سیم جوش از لحاظ پوشش

  • الکترود جوشکاری پوشش قلیایی : این دسته از الکترود ها دارای پوشش قلیایی بوده و در جهت قطبیت DC+ مورد استفاده قرار می گیرد و با این هدف نیز طراحی شده است.
  • از این دسته از الکترود ها معمولا در تمامی حالت جوشکاری استفاده شده و کاربرد فراوانی دارد. سرباره ی تولید شده در آن نیز سبک تر از الکترود های دیگر است.
  • الکترود رتیلی : پایه ی این پوشش از نوع رتیلی بوده و برای هر دو نوع قطبیت DC و AC مورد استفاده قرار می گیرد.
  • زمانی که نوع جوشکاری به صورت سر بالا، مستقیم و حتی مایل است از این دسته الکترود استفاده می شود از این رو کاربرد متنوع و زیادی در جوشکاری دارد. یکی از خواص مهم در این الکترود ها توانایی تحمل ترک گرم بالا بوده و با استفاده از این الکترود می توان قوسی پایدار ایجاد نمود.
  • الکترود جوشکاری رتیلی با پودر آهن :این دسته از الکترود ها با عنوان الکترود اکسید سیلیس نیز شناخته می شوند و همانند الکترود های رتیلی استفاده ی زیادی در صنعت جوشکاری دارند.
  • خرید سیم جوش
  • خرید الکترود جوشکاری

 

 

 

 

هزینه ویرایش نیتیو

نحوه محاسبه هزینه ویرایش نیتیو چگونه است؟

هزینه ویرایش نیتیو:

مجموعه‌هایی در حال فعالیت در فضای ترجمه و ویرایش هستند که از مترجمان و ویراستارانی کمک می‌گیرند که به معنای واقعی کلمه، بومی هستند.

البته همکاری با مترجمان بومی کمی دشوار است و در میان موسسات فعال در حوزه ترجمه معمولا چنین نوعی از همکاری وجود ندارد.

علت این است که مترجمی می‌تواند امر ترجمه نیتیو را به خوبی انجام بدهد که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی کاملا مسلط باشد و بتواند مفاهیم و قواعد را در هر دو زبان به خوبی بررسی و در صورت نیاز اصلاح کند، چنین چیزی معمولا وجود ندارد و پیداکردن شخصی که این ویژگی‌ها را دارا باشد برای موسسات ویرایش و ترجمه اصلا آسان نیست.

موسساتی مانند  در تلاشند تا با برقراری ارتباط با ویراستاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلف که در کشورهای انگلیسی‌زبان زندگی می‌کنند، رنگ و بوی تازه‌ای به بازار ترجمه و ویرایش وطنی بدهند. 

خیل عظیم دانشجویان و اساتید ایرانی که خواهان ارسال مقالات علمی خود به ژورنال‌های معتبر بین‌المللی هستند و نیاز به برقراری ارتباطات جهانی در کسب‌وکارهای مختلف داخلی باعث شده است 

 انگلیسی رایج در کانادا یعنی نوع انگلیسی مورداستفاده از سوی کانادایی‌ها به انگلیسی رایج در آمریکا نزدیک است و از همین رو، ویراستارانی کانادایی بهتر از انگلیسی‌زبانان کشورهای دیگر (مثلا استرالیا) می‌توانند کار ویرایش متون مقالات را پیش ببرند. چون آگاهی زبانی‌شان به آمریکایی‌ها نزدیک‌تر است و بیشتر مجلات معتبر علمی هم آمریکایی هستند و داورانی با همین ملیت دارند.

بسیاری از ژورنال‌های علمی با دریافت گواهی‌هایی مبنی براینکه کار ویرایش یا ترجمه مقاله را یک فرد بومی انجام داده است، از بخش ویرایش با سخت‌گیری کمتری عبور می‌کنند. پس اگر بنا دارید که به فعالیت‌های علمی و آکادمیک‌تان توسعه بدهید باید حواستان باشد که امر ویرایش را دست‌کم نگیرید و حتما برای بالا بردن شانس پذیرش و انتشار مقاله‌تان در مجله‌ای معتبر روی کمک ویراستاران نیتیو و موسساتی حساب کنید که با آنها همکاری می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

راههای جوانسازی پوست

 جوانسازی پوست یکی از انواع درمان های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوان سازی پوست صورت را با روش های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می دهند.

با توجه به عمق درمان پوست، روش های جوانسازی با هم تفاوت دارند. جوان سازی پوست صورت می تواند تقارن را به صورت بازگرداند. حتی می توان به صورت موضعی برای درمان چین و چروک ها، شل شدگی و افتاگی پوست و جای زخم ها اقدام کرد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفوتراپی پوست کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

 

افراد مسن‌تر که از شل‌شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ی گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها

روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند که در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد میکروبی هم دارند. در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کنند، منافذ پوستی را می‌بندند و باعث آکنه و جوش می‌شوند. پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف کند. به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم، روی پوست می‌نشینند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر می‌شوند.

مشکل محصولات پاکسازی پوست که روی حذف چربی‌های اضافی تمرکز دارند این است که مصرف کنندگان گاهی به شکل افراطی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یادتان نرود که چربی‌ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. استفاده‌ی نادرست و بیش از حد از اسکراب‌ها یا لایه‌بردارها نه تنها به پوست شما کمک نمی‌کند؛ بلکه به آن آسیب هم می‌رساند.

کاربردهای بوتاکس

بوتاکس بیشتر به عنوان فرآورده‌ای تزریقی برای درمان چین و چروک‌ها و خطوط صورت شناخته می‌شود. به طور کلی کاربردهای بوتاکس را می‌توان به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم کرد.

کاربردهای زیبایی

  • درمان چین و چروک‌های طرفین چشم‌ها که به چین‌های پنجه کلاغی معروف است؛
  • محو کردن خط اخم (بین دو ابرو)؛
  • رفع خطوط افقی پیشانی؛
  • از بین بردن چروک‌های گردن؛
  • بالا بردن گوشه‌های لب؛
  • بالا بردن نوک بینی.

 

 

 

 

 

 

عوارض لیزر موهای زائد

 بسیاری از ما در مورد لیزر موهای زائد شنیده‌ایم. برخی آن را معجزه‌ای می‌دانند، برخی می‌گویند که هیچ فایده‌ای ندارد و برخی هم از لیزر و عوارضش می‌ترسند! به هر حال لیزر است و می‌توان با آن سنگ و آهن را برید! اگر آشنایی چندانی با لیزر ندارید، فکر می‌کنید که بی‌فایده است، قبلاً تجربه‌ی ناخوشایندی داشته‌اید یا جزو کسانی هستید که از عوارض و خطرات لیزر می‌ترسند، این مقاله برای شماست. در این جا هر آنچه مربوط به لیزر موهای زائد هست را بررسی کرده‌ایم، حقایق آن را گفته‌ایم و تلاش کردیم ابهام زدایی مفیدی داشته باشیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

نمی‌خواهیم سرتان را با مباحث علمی لیزر درد بیاوریم ولی خوب است که ایده‌ای کلی از عملکرد و نحوه‌ی اثر لیزر  داشته باشید.

 

لیزر یک پرتوی نوری است. منتها نوری که ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارد و بسیار پرانرژی است. لیزرها در پزشکی و صنعت استفاده‌های زیادی دارند. در صنعت برای برش و حکاکی و در پزشکی از لیزر برای جراحی‌های مختلف مثل جراحی چشم (لیزیک) استفاده می‌شود.

کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

منطقه‌ی تحت درمان هر چقدر که محدود یا وسیع باشد (حال می‌خواهد فقط پشت لب باشد یا لیزر کل بدن) برای حذف یا کاهش موثر موهای زائد، شما باید یک دوره‌ی درمانی را تکمیل کنید. این دوره معمولاً شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ی لیزر با فواصل حدود ۶ هفته است.

 

 

کجا تست خوانندگی بدم؟

 برای خوانندگی اگر به فکر مهاجرت هستید پس با ما همراه باشید.

مزيتهای بورسيه برای خوانندگی

  • پرداخت هزينه های توليد آلبوم اول ازطرف موسسه تا سقف ۵۰% (بسته به نظر شورا )
  • پرداخت کامل هزينه های توليد آلبوم و برگزاری کنسرت بمدت ۵ سال
  • استفاده رايگان از کلاسهای صداسازی و تقويت حـنجره
  • استـفاده از امتيازات حـقوقی و پـتـانسيل های موسسه (اخذ مجوز از وزارت ارشاد - خوانندگی در تيتراژ فيلم و سريال ، اجرا در همايشها و…)
  • کارگردانی توليد متناسب با عرضه و تقاضا
  • مديريت پخش و بازرگانی
  • پارامترهای اصلی قابل بررسی در شورای موسسه جهت اعطاء بورسيه
  • مرحله اول تست صدای خوانندگی

    • تناسب جنس صدا با فصل انتشار (عرضه و تقاضا)
    • گرمی و گيرايی و ملوديک بودن صدا
    • تکنيک و اطلاعات موسيقی در حنجره
    • در صورت لزوم در چند مرحله تست انجام ميشود

 

 

 

خرید سیم جوش و الکترود جوشکاری

 

سیم جوش چیست؟

همانطور که می دانیم در انجام برخی از جوشکاری ها نیاز به ماده ای جهت پر کردن فضاهای خالی می باشد که به آن سیم جوش می گوییم، سیم‌جوش ها دارای ترکیبات شیمیایی شبیه به فلز پایه هستند و در انواع مختلفی متناسب با فلزهای آهنی و غیر آهنی وجود دارند. در حالت کلی سیم جوش ها به دو نوع تقسیم می شوند:

  • ۱- سیم جوش های توپر (Solid Wires)
  • ۲- سیم جوش های تو پودری (Cored Wires)

از طرفی معایب و مزایای جوشکاری با سیم‌جوش باعث شده است تا استفاده از این روش جهت برخی اتصالات مناسب و برای برخی مناسب نباشد در ادامه به شرح مختصری از ویژگی های بارز این محصول خواهیم پرداخت.

ویژگی های سیم جوش:

-نفوذ عمیق به اتصالات: سیم‌جوش ها می توانند نفوذ عمیقی در ریشه جوش داشته باشند. این ویژگی موجب شده است از این نوع جوشکاری برای ساخت و اتصال سازه های نازک نیز استفاده گردد.

-کاهش عیوب جوشکاری: به دلیل وجود دی اکسید کننده ها با سطوح مختلف در انواع سیم‌جوش، عیوب ناشی از جوشکاری مثل تخلخل کاهش، همچنین وجود این دی اکسید کننده ها باعث می شود قبل از شروع جوشکاری احتیاج کمتری به تمیز کاری داشته باشیم.

-مکانیسم تغذیه(تغذیه مستمر): سیم جوش های توپر از مکانیسم تغذیه متفاوتی نسبت به بقیه روش های جوشکاری استفاده می کنند. به این صورت که سیم، به کمک یک تزریق کننده خودکار یا Automatic Feeder به داخل حوضچه مذاب هدایت می شود. این نوع جوشکاری نیاز به مهارت بسیار زیاد و یک جوشکار حرفه ای دارد.

خرید سیم جوش

خرید الکترود جوشکاری

 

 

تست صدای خوانندگی

 احتمالا شما هم با هفت هنر اصلی آشنا هستید و میدانید که هنر اول در جهانِ هنر ، هنر موسیقی است. بعله ، موسیقی ! اما خودِ موسیقی به قسمت های مجزا و تخصصی زیادی تقسیم بندی میشود که آواز خوانی و خوانندگی یکی از اصلی ترین اقسام این هنر است.

آواز خواندن یک سبک هنری به خودی خود است و حرفه ای ارزشمند و زیبا است که هر کس می تواند یاد بگیرد. مردم به طور گسترده ای به صداهای ملودی که نوعی موسیقی را مینوازد گوش می کنند و جذب آن می شوند.  یادگیری نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگی می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی ها و در عین حال سخت ترین و لذت بخشترین کارهای موجود برای انسان باشد. (به نظر من)

به جرات میتوان گفت که عملا هر کسی را که میشناسیم چه مرد باشد و چه زن میبینیم که گاهی در خلوت خودش شروع به آواز خوانی و خوانندگی میکند. این بدان معناست که میتوان گفت که خوانندگی حس و هنری است که در بیشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و یا حداقل در دوره ای از زندگی آنها وجود داشته است.

تست صدای خوانندگی

 

پارافریز مقاله چیست؟

 

بازنویسی کامل و عمیق متون

بیشتر موسساتی که امر بازنویسی مقاله انگلیسی را انجام می‌دهند، امکان استفاده از نرم‌افزار آی‌تنتیکیت را ندارند. این موسسات بعد از دریافت فایل مقاله مشتریان خود، اقدام به بازنویسی مقاله می‌کنند و تمام آن را تغییر می‌دهند و سعی می‌کنند که به شیوه‌های خود، متن را کاملا پارافریز نمایند.

بدیهی است که در این روش، شباهت‌های احتمالی متن به مقالات دیگر و متونی که در پایگاه داده نرم‌افزاری مانند آی‌تنتیکیت وجود دارد، مشخص نخواهد شد و حتی با پارافریز چندباره اثر از سوی ویراستاران و کارشناسان موسسات هم، کماکان امکان وجود شباهت میان متن اصلی و متون دیگر وجود دارد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره محاسبه قیمت پارافریز مقاله برایتان بگوییم، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که استفاده از نرم‌افزار در تشخیص بخش‌هایی از مقاله‌تان که مشابه مقالات دیگر است، باعث می‌شود که به جای پارافریز کلی متن، کارشناسانفقط به سراغ همان بخش‌ها بروند و با اصلاح و بازنویسی‌شان، متن را از متهم‌شدن به سرقت ادبی نجات دهند.

مثلا اگر مقاله‌ای ۱۰۰۰ کلمه‌ای داشته باشید و نرم‌افزار آی‌تنتیکیت مشخص کند که ۴۰۰ کلمه از آن حاوی سرقت ادبی است، فقط همین بخش از مقاله بازنویسی خواهد شد و بدیهی است که فقط هزینه پارافریز مقاله آن بخش از شما دریافت می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد