آیا تزریق ژل برای گودی زیر چشم لازم است؟ آیا واقعا گودی زیر چشم را از بین می برد؟

 تزریق ژل زیر چشم یکی از راه‌های زیباتر شدن برای کسانی است که از گودی و کبودی زیر چشم رنج می‌برند. بسیاری از افراد حتی جوان به دلایل ژنتیکی یا ابتلا به برخی بیماری‌ها دچار گودی و تیرگی چشم می‌شوند. با تزریق ژل می‌توان به راحتی و در کمترین زمان این مشکل را رفع کرد. در این مقاله از کلینیک صدف قصد داریم هرآنچه باید درباره تزریق زیر چشم بدانید را بررسی کنیم . اگر قصد استفاده از این روش را دارید قطعا اطلاعات کامل می‌تواند کمک کند بهترین نتیجه را نیز بگیرید. با ما همراه باشید.

 
مزایای تزریق ژل چشم چیست؟
تزریق ژل چشم، سیاهی و گودی زیر چشم را که بر اثر افزایش سن، بیماری‌های خاص یا حتی به طور ژنتیکی وجود دارند رفع می‌کند. به علاوه با تزریق ژل در افرادی که سن بالایی دارند میزانی از چروک‌های دور چشم کاهش پیدا کرده و تا حدی در جوانسازی پوست دور چشم تاثیر گذار خواهد بود.
 
پس تزریق ژل زیر چشم برای زیبایی و رفع عیوب ژنتیکی و … و جوانسازی تاثیرگذار است. اصولا از فیلرهای کلاژن دار برای این ناحیه استفاده می‌شود که باعث آبرسانی و کلاژن سازی پوست حساس دورچشم نیز خواهد شد. نتیجه نیز حدود ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته که با توجه به هزینه مناسب آن ارزش بالایی دارد.
تمامی افرادی که دچار کبودی و گودی زیر چشم هستند می‌توانند از این روش استفاده کنند. حتی افراد جوان نیز می‌توانند از تزریق ژل زیر چشم استفاده کنند. اما پزشک قبل از هرچیز مجموعه‌ای از آزمایشات را انجام داده تا متوجه دلیل کبودی و تیرگی زیر چشم شود. برخی از تیرگی‌ها به دلیل بیماری اتفاق می‌افتد و با درمان بیماری تیرگی نیز درمان خواهد و نیازی به تزریق ژل نخواهد بود. اما تیرگی و گودی که بر اثر افزایش سن یا وراثت باشد به کمک ژل درمان خواهد شد.
ابتدا پزشک در یک جلسه دور چشم را بررسی کرده و با شما مشورت می‌کند انتظارات شما را شنیده و نظرات خود را درباره نتایج بیان می‌کند. سپس توصیه‌های قبل از تزریق که باید رعایت کنید ( مصرف داروها، غذاها و …) به شما داده خواهد. در این جلسه تمام بیماری‌هایی که دارید، داروهایی که مصرف می‌کنید و حساسیت‌های خود به مواد مختلف را بیان کنید.