مزایای تزریق ژل لب

حجیم کردن لب ها از طریق تزریق ژل لب نسبت به سایر روش ها کبودی کمتری به همراه دارد و خوشبختانه تا به حال هیچ عوارضی ناشی از آن گزارش نشده است.
کبودی جزئی بعد از تزریق این روش نیز طی مدت 1 الی7 روز کاملا از بین خواهد رفت و جای هیچگونه نگرانی نمیباشد.
تزریق از روش ژل تا 6 ماه کاملا تضمینی و خوشفرم میباشد و بعد از آن توصیه میشود ترمیم شود تا دوباره با مواد ژل ،لب تازگی و طراوت خود را احیا بخشد و فرد دوباره به نتیجه دلخواه در لب خود برسد.تزریق از طریق ژل کنترل خوبی برای متخصص تزریق دارد که به خوبی و به اندازه میتواند مواد را مصرف و مهار کند،و همچنین مراجع کننده با تزریق ژل لب حالت طبیعی را در لب خود حس میکند و هیچگونه احساس سنگینی بر لب های خود ندارد و حجم اضافی را بر خود حمل نمیکند و موجب آزار وی نمی باشد.
نکته بسیار مهم این روش آن است که چون ژل  دقیقا مانند موادی است که در  داخل پوست طبیعی لب وجود دارد هیچ وقت باعث حساسیت و آلرژی فرد به این مواد نمیشود و هیچ گونه عوارضی برای لب و بدن ندارد و فقط حالتی ترمیمی و احیاء دارد و لب ها حالت طبیعی و عادی خود را حفظ میکنند و فقط تغییر در حجم و فرم لب صورت میگیرد.
تزریق از طریق ژل نیازی به استراحت بعد از آن ندارد و مراجع بعد ار تزریق میتواند به کار های روزانه و شخصی خود برسد  و نتیجه ی تزریق هم در همان ساعات اولیه بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد که لب ها خوش فرم تر و حجیم تر نسبت به قبل شده اند اما نتیجه ی اصلی بعد از یک الی دو هفته نمایان خواهد شد .
تزریق از طریق ژل بر عکس سایر روش ها حالت غیر عادی به لب ها نمی دهد و لب ها  را به صورت مصنوعی حجیم نمیکند که لب به شکل اردک منغاری یا سوسیسی در بیاید بلکه در این روش همان حالت اصلی لب حفظ میشود و فقط لب خوش فرم تر و برجسته تر از حالت قبلی خود میشود و بسیار طبیعی و زیبا بر چهره ها نمایان میشود
ترمیم ژل لب
همانطور که گفته شد؛ معمولا دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است شما مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت این مدت زمان، تورم و التهاب لب رفع می‌شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی می‌گردد. گاهی ممکن است در جلسه تزریق، به دلیل تورم و التهاب نتوان میزان مناسب ژل و قرینه بودن لب را ارزیابی کرد. به همین دلیل با گذشت این مدت زمانی، چنین مشکلاتی بارز می‌گردند و حتی ممکن است نیاز به تزریق مقدار اندکی از ژل برای رفع عیوب جزئی لب وجود داشته باشد. لازم به ذکر است؛ نیاز به جلسه ترمیم ژل لب دلیل بر عدم مهارت پزشک نیست.