چرا استفاده از خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو ضروری است؟

برای اینکه بهترین خدمات را در زمینه پوست و مو دریافت کنید بهترین راه این است که به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید. امروزه انواع مؤسسات بدون اعتبار، مجوز و حتی رعایت اصول بهداشتی خدمات زیبایی پوست و مو را ارائه می دهند.

گاه ممکن است شاهد باشید که برخی آرایشگاه ها خدماتی کاملا تخصصی و مشابه کلینیک های زیبایی را ارائه می دهند که ممکن است آسیب های جدی به سلامت افراد وارد سازد. گاهی اوقات مراجعه به مراکزی که تخصص، مهارت و همچنین تجهیزات لازم را ندارند می تواند مشکلات غیر قابل جبرانی را برای پوست شما بوجود آورد.

کلینیک‌ زیبایی دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت است همچنین ارائه خدمات زیبایی زیر نظر دو پزشک متخصص زیبایی پوست و مو محیطی امن و بهترین وضعیت را برای دریافت خدمات زیبایی با استفاده از روش هایی نظیر هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی و… را فراهم می سازد.

رایج ترین خدمات در کلینیک زیبایی پوست و مو

خدمات مختلفی در کلینیک زیبایی پوست و مو صورت می گیرد که همگی در راستای سلامت، جوانی و زیبایی چهره، پوست، مو و اندام بدن خواهد بود. در ادامه به متداولترین خدمات قابل ارائه در کلینیک زیبایی می پردازیم:

لیزر پوست بدن و صورت

لیزرها ابزاری عالی هستند كه می توانند به بهبود، مشكلات پوست از جمله جوشگاه آكنه، خطوط ریز، چین و چروك، لكه های آفتاب و حتی تاتو و شلی پوست  كمك كنند و همچنین برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت لیزر با توجه به درصد خطای کمتر در بین عموم یک روش آسان وقابل دسترس است. کلینک های زیبایی اغلب مجهز به بهترین دستگاه های لیزر هستند که خدمات تخصصی را در زمینه لیزر موهای زائد و روش های زیبایی پوستی نظیر کربن تراپی را ارائه می دهند.

جوان سازی و زیبایی پوست

جوانسازی پوست  و زیبایی پوست یک روش درمانی است که به بازگرداندن درخشش جوانی پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند. جوان سازی پوست با روش های مختلف جراحی و بدون جراحی صورت می گیرد که اغلب کلینیک های زیبایی پوست و مو از روش های غیرجراحی استفاده می کنند.

دو روش اصلی برای درمان جوان سازی پوست وجود دارد که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اولین مورد شامل از بین بردن سلول های پوستی مرده یا خسته، مانند لایه برداری پوست، میکرودرم ابریژن و میکروندلینگ است. این روش های درمانی لایه بالایی سلول های پوست را مختل می کند و پوست را به احیا و تقویت و سلامت ترغیب می کند.

نوع دوم درمان جوان سازی پوست، مانند تزریقات ضد پیری حداقل تهاجمی است و به شما اجازه می دهد پوست با کاهش ظاهر و چین و چروک یا کاهش حجم صورت، پر و پرتر به نظر برسد.